Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
V páru či s rodinou do 5* hotelu v Brně: snídaně i vstup do sauny
Hodnocení podniku Barcelo Brno Palace
Ideální lokalita, vysoká úroveň čistoty a kvality pokoje.
Hodnocená nabídka: Pobyt v luxusním 5* hotelu v Brně s jídlem a saunou
Naprosto úžasný hotel, nádherné prostředí, vynikající služby.
Hodnocená nabídka: Pobyt v luxusním 5* hotelu v Brně s jídlem a saunou
Většina vybavení pokoje (posezení, vana, interiér – dekor, prostorný pokoj), postel + lůžkoviny (prostorná, několik druhů polštářů, obrovská společná peřina), budova (působivé atrium), snídaně (velmi bohatý výběr), v nabídce je polštářové menu – příjemný bonus. Opravdu dobře jsme se vyspali.
Celková úroveň zdaleka neodpovídá pětihvězdičkovému hotelu – nerozumíme, jak je možné, že se hotel tímto označením honosí. Především služby byly tristní, personál nevšímavý, dokonce zanedbaný. Vždy jsme došli k závěru, že si máme vše vyřešit sami a personál hosté příliš nezajímají, což je u takového hotelu zklamání. Od začátku:
Recepční byla velice neupravená, s olámanými nehty, neupravenými vlasy, nebylo jí téměř rozumět. Do recepce neustále vbíhal muž v oranžovém svetru, nikdo se neujal zavazadel, koberce u recepce byly špinavé, celé to nedělalo valný dojem. Welcome drink nám nikdo nenabídl. Nikdo se ani jednou nezeptal na očkování/test na covid. I přes to, že byl pobyt už uhrazený, nám recepční vysvětlila, že jejich hotel dělá tzv. „předautorizaci“, tedy zablokování částky 100 eur na kartě (sama v té chvíli působila rozpačitě – vše bylo uhrazené, parkování jsme nepotřebovali, nebylo proč to řešit). OK, dobrá, přistoupili jsme na to (peníze ovšem doteď nemáme odblokované a závěr po komunikaci s hotelem je, že si to máme vyřešit s bankou!). Na vše jsme se museli velice konkrétně doptat, jinak bychom se nic nedozvěděli (snídaně, sauna, wifi…). Mimochodem, nikde nenajdete papírové „návody“, vše jen v aplikaci. Na saunu je dobré si udělat rezervaci, bylo by vhodné to zmínit. Po příchodu k pokoji jsme zjistili, že několik pokojů není uklizených, včetně námi přiděleného (přijeli jsme hodinu po začátku check-in). Všude vozíky, otevřeno, rozpracováno. Uklízečka na dotaz nechápala, „proč nás tam recepce poslala“, k našemu pokoji se ještě ani nedostala. Po návratu na recepci o problému nikdo nevěděl (přestože uklízečka někam volala) a měli v úmyslu nechat nás čekat v atriu, na což jsme nepřistoupili. Z recenzí na jiných webech vidíme, že to není ojedinělý případ, spíš naopak. Recepční nám tedy po několika minutách našla jiný pokoj a po vyžádání (!) nabídla welcome drink a dodání polštářového menu.
Druhý pokus proběhl v pořádku, pokoj vypadal téměř stejně jako na fotce, byl příjemný – ovšem postupně jsme zjistili např. že světla se nedají ovládat jednotlivě, takže o atmosféře nemůže být řeč, v koupelně to samé a navíc pouze bodové osvětlení (velice nepříjemné u koupele i při aplikaci make-upu), skleněná zástěna u vany nedovírala, na židli se páralo čalounění, u velmi opraného hrubého županu byla utrhaná poutka a chyběl ceník minibaru. Především je ale neuvěřitelně slyšet hluk z chodby, resp. jakýkoliv pohyb, zvuk, rozhovor, jako by pokoj neměl dveře (přitom okna do ulice těsnila skvěle).
Sauna byla nakonec poměrně příjemná, opět ALE: přestože je třeba ji rezervovat, přístup je přes všem otevřené „fitness“ = malý sklepní prostor s několika stroji bez možnosti větrání, jehož prosklené dveře vedou rovnou do odpočívárny u sauny, tzn. soukromí není zaručené žádné, pokud někdo přijde. Po našem příchodu se v sauně nacházely použité kelímky a ručníky + prostěradla, nikdo tam zjevně nebyl uklidit. Mohla by hrát tichá hudba. Hodiny na zdi nefungovaly a manžela iritovaly zdi plné prázdných hmoždinek a děr. Celkově poměrně zanedbané.
Snídaně proběhla v pořádku, patří k tomu nejlepšímu, co se dá z pobytu jmenovat. Ovšem až poté, co nás personál opakovaně zkontroloval, že máme na snídani nárok.
Check-out proběhl opět v chaosu, protože se ukázalo, že recepce vlastně nevěděla, jaký pokoj jsme nakonec měli. Odmítali připustit, že byla hrazena předautorizace, a byli jsme nuceni hledat účtenku. Neměli tam prý o tom záznam (!). To nás ovšem nemusí zajímat…peníze jsou zablokované už několik dní, přestože přislíbili, že to na místě vyřešili. Nikdo se nezeptal, zda jsme si pobyt užili, jak se nám líbilo atp. Komunikace na úrovni velice základní zdvořilosti.
Celkově úroveň zdaleka neodpovídá, luxusní hotel a především jeho služby a personál vypadá jinak – stará se o své hosty. S cestováním máme poměrně bohaté zkušenosti a nyní až trochu litujeme, že jsme za tento voucher utratili peníze, velká radost z toho nebyla. Chystám se obdobnou zprávu zaslat managementu hotelu.
Vážená paní Kateřino,
děkujeme za Váš pobyt v hotelu Barceló Brno Palace a za sdílení Vašeho hodnocení na portálu Slevomat.
Do pozice jednoho z nejlepších hotelů v Brně nás pasovali ostatní návštěvníci svými hodnoceními. My si toho velice vážíme a neustále pracujeme na tom, abychom zařízení hotelu i naše služby nadále vylepšovali. Proto děkujeme za Vaše cenné připomínky, které bereme velmi vážně.
Prosím, přijměte naši upřímnou omluvu, pokud se náš personál nechoval profesionálně. Zakládáme si na milém, přívětivém a osobním přístupu našeho personálu. Naši hosté jej náležitě oceňují, jak můžete vidět v mnoha pozitivních komentářích. Proto nás velice mrzí, že personál na recepci se zachoval jinak, a věříme, že už se to nikdy nebude opakovat.
Jak pokoje, tak ostatní prostory hotelu včetně sauny, prochází průběžnou rekonstrukcí a brzy chystáme realizovat mnoho vylepšení, které věřím, že byste ocenil. Budeme velice rádi, pokud nám dáte ještě jednu šanci a my budeme mít příležitost Vám vše vynahradit.
Na druhou stranu nás těší Vaše spokojenost s velikostí pokojů a pohodlnou postelí. Velmi si vážíme, že se Vám líbil interiér hotelu a že Vám chutnala naše snídani formou bufetu.
Velice nás mrzí, že jste byla z Vašeho pobytu celkově zklamána a doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci, abychom Vás mohli přesvědčit o kvalitě poskytovaných služeb.
S pozdravem,
Uliana Hicl
Guest Experience Manager
Hodnocená nabídka: Pobyt v luxusním 5* hotelu v Brně s jídlem a saunou
Neuvedený ceny v baru na pokoji .
Hodnocená nabídka: Pobyt v luxusním 5* hotelu v Brně s jídlem a saunou